fredag 8 april 2011

Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag

 Jag inser att jag legat naken och tätt intill honom, varm, yrvaken och glad. Medan jag fnissat av hans kittlande andedräkt har han tänkt att han inte längre vill...

 Idag trillade Sara Ohlssons (förhoppningsvis) fantastiska "Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag" ner i min brevlåda, och jag kan knappt bärga mig tills jag får läsa den!
 Men, för att upprätthålla min plikt som bokbloggare kämpar jag mig igenom det sista av Johannes Sandreyos "Ung, bög och jävligt kär" innan jag börjar.
 För allas info, så har både jag och Felicia haft väldigt mycket prov i skolan nu, det sista innan påsklovet, men på torsdag är det sista provet skrivet och då kommer recensioner från oss båda.
 Håll utkik efter recension av de båda ovan nämnda böckerna, så hörs vi snart!
/Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar