onsdag 6 oktober 2010

Sent om bokmässan från Felicia

Cha cha bloggen! (förlåt Alice)
För några veckor sen var bokmässan, första gången för mig! Var där med Alice och en kompis Clara. Vi fyndade stort! :D
Själv köpte jag fem böcker till mig själv + lite presenter till syster min.
Bästa köp: Besatt - Anne Cassidy
Längtat efter att köpa denna boken länge!! Jag har inte börjat läsa den ännu, men den verkar     
otroligt bra! Lovar att skriva om den så fort jag läst den (kan ta ett tag för jag har andra böcker
att läsa först)

och... Mockingjay - Suzanne Collins
Jaaaaaaaaaaaaaaa!! Äntligen. Mockingjay (revolt) är tredje boken i Hungerspelen-serien (typ
världens bästa). Tyvärr har jag nu fått reda på att på lördagen (dagen efter vi varit där) fanns
den på svenska! Lite småsur, men det gör inte så mycket efttersom jag älskar att läsa på
orginalspråk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar