tisdag 2 november 2010

Höstlov!

 Mm... Nu njuter jag på riktigt, höstlovet är här, jag dricker kopp efter kopp med chai-te och läser Revolt. Jag vet inte hur mycket bättre mitt lov kan bli. Jag har en liten (?) hög med böcker jag borde plöja mig igenom nu på lovet, en hög som blir större och större hela tiden.
 Nu när vi haft 5-6 prov på en månad har jag inte hunnit med att läsa så mycket, så nu passar jag verkligen på! Jag läser hela tiden nu, innan jag ska sova, innan jag kliver upp ur sängen på morgonen, när jag äter frukost .. Jag tar varje chans jag får, helt enkelt ;)
 Dock går det inte jättebra, och jag lyckas inte att läsa ut mer än en av böckerna, och kanske börja på en .. Det är så mycket man vill göra när man har lov!
 Nu ska vi börja att recensera lite film, också, men inte alls lika mycket som böcker. Imorgon ska jag se Due Date, så om recensionen inte kommer då, kommer den dagen efter.
 /Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar